Översynt och brytningsfel

Jaha! Då har man tagit ännu ett steg mot att bli gammal...
Jag har skaffat glasögon!
Dom ska dock enbart användas när jag jobbar då jag fokuserar och koncentrerar ögonen extra mycket, och tex när jag tittar på tv eller kör bil..
Men nu går det jävlari utför!

Var inne hos optikern i måndags och valde bågar..
Hittade ett par snygga som jag till slut bestämde mig för, går fram till kassan med dom; SLUT!
Hittar samma modell fast annan färg; SLUT!
Helt annan båge; SLUT!
Till slut blev det den senaste bågen fast i mörkgrön färg.. Mitt fjärde val alltså! Det sög lite..
Men så länge jag ser bättre o slipper huvudvärken så är det okej med mig..

Nu är jag spänd på att få dom rackarna! Eller ja, köpa dom rättare sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0