Det där med kärlek

♥Satt precis o kollade upp låttext på en schysst låt jag tänkte citera på facebook,
 bara för att låten är sjukt bra, och ger en så bra sinnesstämning.

Men sen insåg jag att låten handlade om riktig kärlek, vilket känns lite cheezy att citera då jag aldrig varit truly in love..
Visst jag har varit förtjust och förälskad, men fan inte så galet kär, eller känt att jag älskat någon.

Är det fel att vid 23 års ålder inte ha haft den känslan någon gång?

Jag längtar till den dagen jag känner äkta kärlek till en kille, och får samma tillbaka.
Men tills dess är jag ganska nöjd med det jag har,
har aldrig känt att jag gått miste om något innan direkt, så jag har ingen brådska..

Först ska jag resa och leva mitt liv precis som jag vill ha det, innan jag orkar lägga ner tid på att låta mig själv tycka om någon, visa känslor för någon, låta någon annan tycka om mig och visa mig sårbar.

Sånt är jobbigt och tidskrävande♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0