tung dag

jaha då sitter man här första arbetsdagen på det nya året..

igår bestämde jag mig för att inte vara så satans tråkig, så jag begav mig ut för att ta några öl med några irländare fille träffat dagen innan.
kvällen blev minst sagt parig, och mannen som jag fick i hasorna använde cheezy pickuplines
som:
kan jag få vara din teddybjörn inatt?
och:
jag minns inte ditt namn för jag var så upptagen med att titta på dina vackra ögon..
eller något i den stilen..
schysst kille, men sånt går fetbort..

kan man inte bara snacka, dansa o ha skoj?

anyway, blå är ett ställe jag ska till fler ggr!
halvfull, en bira i handen o mitten på dansgolvet, ser ut som  en bra kombination på blå.

idag känner jag mig lite halvbakis så jag började dagen med en strålande frukost: cola och kanelbullar.. där sprack mina nyårslöften..
jag undrar när man ska börja ta tag i sitt liv då.. just nu är jag inte så pepp direkt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0