tjockis vs. smalis

är det bara jag och felicia som menar att smala tas på mer allvar än tjocka?

folk visar mer respekt för smala.
de ger mer uppmärksamhet åt smala.
de uppmuntrar smala mer.

dessutom ser det ut som att smala har mer kontroll på sitt liv på något sätt.

vad är fördelen med att vara tjock då?
man fryser mindre på vintern..
men å andra sidan svettas man mer på sommaren, tro mig!!

nej jag kanske ska bli smal och bli mer intressant, viktig och populär?


visst älskar ni mig mer om jag blir smal?
då är det inte pinsamt att vara min vän längre va?



Kommentarer
Postat av: johanna med tyra o otto

klart vi ska bruden:)

2011-01-06 @ 08:10:40
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0