Stackars Toril

Igår hände en otroligt tråkig sak.
Min fina chef hade varit på sjukhuset och ordnat en grej med sin tarm.
När hon sedan kom på jobb dagen efter hade hon otroligt ont i sin mage, och den hade svullnat upp som en ballong!

Sjukhuset sa att hon skulle ta smärtstillande och vila.
Några timmar senare låg hon på sjukhuset, följt av tre timmars krånglig operation.
Hennes tarm hade nämligen spruckit, och gas hade läckt ut i kroppen.
Hon hade otroligt ont, och nu räknar dom med att hon kommer ligga inne ett tag för att bli som vanligt igen.
Vi vet inte hur länge, men såklart hjälper vi till så mycket det går på jobbet.

Jag jobbar därför morgon dom närmsta dagarna, då jag börjar halv sex, vilket är otroligt svårt för en sjusovare som jag!
Men så länge Toril blir frisk så är det ju värt det!
Vi tänker på dig Toril, krya på dig, eller God bedring som man säger här i Norge. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0