so far...

värsta gentlemannen felicia rullade väskan hela vägen till busstationen o hjälpte mig sen att slänga upp väskan på bussen :) tack för hjälpen!

bussresan gick bra, läste ett par timmar, sov ett par, vaknade o började gråta för att jag hade så ont i ryggen, sen somnade jag lite till..

hämtades av hanna, och en sovande icka i helsingborg, sen hem o sova..
efter ca 3 h sömn begav jag mig till doktorn med min vaxpropp.
JAG FICK HJÄLP! hallelujah! dom sköljde örat o ut kom äckliga bruna klumpar. man slutar aldrig förundras över hur äckliga grejer kroppen kan producera!

sen bar det av till willys för handling till bakning av tårta till anders..
så jag har bakat dom senaste timmarna.. för det blir bara fel! jag har tappat mina bakarskills helt totalt! är helt förkrossad! bottnen bara sjunker :( jag ger upp! orkar inte göra om en tredje gång!!
vågar knappt bege mig ut i köket för att se hur mycket bottnen har sjunkit..
samla mod, samla mod!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha...jag gillar att du beskriver mig som en gentleman! Det är väl för att jag är en skam för alla "fina flickor" här i världen. Men trots mit "butch heart" så må jag endå medge att jag saknar dig e smula så....dunk, dunk på ryggen på dig gumman:)

2010-03-31 @ 23:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0