morgonstund

här sitter jag med öronskölj i örat, anstränger mig för att inte räta på huvudet så allt rinner ut..

sätter mig i sängen med min ääälskade vaniljyoghurt och min nya blåbärsmusli, UTAN russin :D:D:D
till min  stora besvikelse smakar muslin BAJS! den smakar verkligen tuggad hästmat! fyyyyy vad den förstörde min yoggi! buuuuhuuu!!

är det någon som är sugen på musli så är det bara att komma till 1201 o hämta, för jag vill då inte ha den!!

jävlar nu rann öronskiten ner på kinden! det här med att sitta still är verkligen inte min grej!!

om en vecka åker jag hem.. GUD vad jag längtar! Saknar mina fina jag har där hemma... men sen kommer jag antagligen tycka det är skönt att komma tillbaka igen..
det är lustigt det där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0