mamma!! och andra tankar

jag älskar min mamma!!!
ett samtal med henne o man är genast mycket mycket lugnare!
åhh vad glad jag är som har ett nära förhållande till min älskade mamma!!
LOVE YOU!!

det är vid såna tillfällen, där man inser att man verkligen behöver sin mammsing för diverse råd och peppande ord,  som man känner att man aldrig kommer klara ett liv utan mamma..
jag vill bara flytta rätt hem till kstad igen så jag alltid kan vara nära mor min..

just nu är jag bara så stressad på livet och vill göra så mycket äventyr som möjligt.. just nu är ett liv i ktown ett omöjligt val! varför skulle jag vilja bo i den lilla hålan som trycker ner mig hårt hårt i marken så jag knappt kan andas?
enda anledningen skulle vara familj och vänner.. det är ju iofs en jävligt stor anledning.. men inte tillräcklig för att jag ska klara vardagen hemma i kstad.. inte än....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0