home sweet home

hemma i önnestad... känns.................. helt underbart :)
gårdagen spenderades med johanna, där jag verkligen plockade hem poäng hos Tyra då hon pillade mig i håret (vilket hon bara gör på mammsen sin), o så ville hon självmant sitta i knäet alltså ;)

sedan bar det av till hanna, där en runda på stan och bagels var självklart.. sen blev det saw-race på kvällen vilket skrämde slaget på mig.. riktigt pyskiskt jobbigt att bege sig ut i natten utan att tro att en gris kommer att överfalla en..

idag är den tråkiga dagen som jag helst bara vill att den ska vara över... men det är bara att bita ihop och gå vidare..
ikväll ska iaf linnea o andreas vara här o mysa o titta på film..

imorgon ska julia ha fest för mig, hon är underbar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0