fadder

Jag har fått förfrågan om jag vill vara fadder till en liten pojke som ska döpas till Otto..
Jag kände mig högst hedrad, men visste inte riktigt vad fadder innebar så jag skickade detta till mamman:

Malin Fabian den 2 mars kl. 22:43
åhhh tack för den fina inbjudan, chokladen, och den ärofyllda förfrågan!! men vad innebär det att vara fadder under och efter dopet?? :) informera en vilsen oslo-själ!!!
Johanna Norekvist den 3 mars kl. 05:26
hihi va go:) haha du är med uppe i kyrkan, med gumor/gudfar. Riktigt vad det betyder vet jag inte men man är där för barnet typ:)
haha ja jag visste inte om ni hade god choklad i norge:) kram

tack johanna, nu förstår jag väldigt mycket mer vad det handlar om att vara fadder.... typ.... :P

Kommentarer
Postat av: johanna med tyra och otto

haha ja nu vet du exakt:P

2010-03-03 @ 14:18:05
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0