..

varje morgon går jag in på min blogg-sida.. trycker fram nytt inlägg och ska börja skriva en rad eller två..
men sen känner jag att jag har verkligen inget kul och intressant att skriva om..  så jag låter bli..
mitt liv är så inrutat i rutin just nu så jag kräker..
så fort det blir rutin på mitt liv känner jag mig kvävd och vill bara fly långt långt bort!

saker att se fram emot i vår:

18 mars, hemkomst till kstad

31 mars, hemkomst till kstad (påsk, mamma bursdag)

18 april, otto dop (FADDER)

29 maj, nina o peter bröllop!

jag hoppas verkligen att jag kan vara ledig till allt det här! annars blir jag så ledsen så det finns inte ord!
(märk förresten att jag inte skrev upp min födelsedag.. för det är sånt man låter bli att fira när man blir gammal)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0