det stora russin-problemet

vad är det med det här jävla russin-älskande landet??
ALLT innehåller russin!!
varenda musli innehåller russin, och dom som INTE gör det (fåtal) kostar 50 spänn påsen..
tillochmed efterrätten på vår årsfest som var chokladmousse innehöll russin!
bullar med russin, bröd med russin, efterrätter med russin, ALLT med russin!

förra påsen musli köpte vi o pillade ut alla russin ur.. det var jobbigt och jag vill helst inte vara med om det igen :S
äta russin går inte, det smakar bajs!!

så nu har jag då köpt crusli, blandning mellan musli o crunch.. FRUKTANSVÄRT god! med socker på 3 plats på innehållsförteckningen känns det som en väldigt nyttig och näringsgivande frukost..

men jag har nog missförstått det hela lite.. käkade det som snacks, och strödde det över glassen igår.. när jag käkar det idag blir jag bara godissugen..
då är det nåt som inte står rätt till alltså!
är det mig eller cruslin det är fel på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0