weekend..

idag är det återigen dags att ringa mammsen ♥
vi har ett bestämt schema :D:D

lugn helg blir det nog.. jobb fredag lördag söndag..

ikväll ska jag o nettan ha hemmaspa..
eller ja vi får se hur mycket jag gör tills jag tröttnar.. är ganska rastlös och otålig, en grej som kommit nu på senare eller??
jag minns alltid hur sissa var så jävla hajjalös i gymnasiet och att jag alltid sa till henne att lugna sig!! nu är det frida som säger till mig att jag ska chilla lite!
jag ska ha allt gjort med en gång, och jag kan inte vänta på någonting!!
gör vi en grej så kan jag göra det i 20 min sen måste jag hitta på något annat..
varför denna stress?
kan någon duktig psykologisk vän tala om det för mig kanske??

en annan grej jag kommit på är att jag ofta skriver min rubrik på engelska.. tror jag att jag är snäppet coolare då eller? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0