sad blogg

den här bloggen känns lite nördig; BARA youtube-klipp längs hela sidan..
men det är sånt man sysselsätter sig med när man är sjuk o har allmänt tråkigt...

datorn är iaf tömd på bilder och så fort jag kommer tillbaka till ett normalt liv i oslo så ska jag börja lägga in bilder på bloggen.. inte för att ni är spec intresserade, utan för att jag tycker det är ganska kul faktiskt :)
sen ger jag blanka faaan i att jag bara har ca 8 läsare om dagen (sorgliga sorgliga blogg), jag skriver denna för mig!!! okej?? :D

tjipp hej

Kommentarer
Postat av: johanna med tyra + pyret i magen

jag läser och det är lite trist med alla youtube klipp men det finns säkert andra som gillar det_P



jag vill ju veta hur det går för dig därborta:P



kram

2010-01-06 @ 19:41:17
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0