lonely-einzig

vi bor 19 personer i min lägenhet.. här är alltid folk omkring oss, var man än går!
vi är 3 stycken i vårt rum.. det står nästan aldrig tomt, undtatt när vi jobbar..

man känner sig då en aningen ensam när man vaknar klockan nio en lördagsmorgon, tittar upp, och rummet är så tyst och ensligt..
jag brukar alltid be frida väcka mig innan hon går till jobbet för att jag inte vill känna den ensamma känslan...

jag bor alltså med 18 pers.. och jag vill fortfarande inte vara för mig själv en endaste sekund!!
är det något fel på mig?
vi ska då ha i tankarna att mamma har varit sjukpensionerad sen jag var mini och jag har nästan aldrig varit ensam hemma..

nu ska jag snabba mig att göra vid mig o sen bort härifrån det ensamma rummet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0