freckles-sommersprossen



Tittar igenom gamla bilder..
Gud vad jag saknar mina fräknar!!!
när jag var liten så hade jag massor med fräknar, sen försvann dom vääldigt länge och bestämde sig för att titta fram när jag var i thailand igen..

folk som har fräknar brukar inte gilla sina.. men jag tycker om mina! jag har tillochmed fräknar under mina ögonbryn.. (kanske inte lika fint dock)
jag kommer ihåg när jag var liten, då kände jag mig tvingad att säga att jag absolut inte ville ha mina, bara för att dom som hade det sa så, och dom som inte hade det blev helt avis och förstod inte alls vad jag snackade om.. grupptryck :P

nu har jag inga fräknar längre.. dom kommer bara fram när jag är i intensivt solsken.. like thats ever gonna happen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0