choklad

jeg hade sån lyst på melkesjokolade!
knallade ner till kiwi o köpte ett.. sätter sig framför datorn..

en timme senare så har man ätit ett par bitar..
eller ja... nästan hela chokladet!!!

sjukt gott, och lite syndigt sådär..
tills man kollar på näringsinnehållet.. 100 g choklad - 545 kcal...
jag har alltså snart smällt i mig 1000 kalorier! då är det inte bara syndigt.. utan dödsstraff!

när jag var liten så fick jag ett mjölkchoklad och typ chips eller popcorn varje helg av mina päron..
vad tänker föräldrar med egentligen? jag smällde alltså i mig massor med onyttig skit varje helg under många många år..

tro fan att man är sockerberoende!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0