call-mom-day

idag är det onsdag och då är det ringa-till-mamma-dag..
saknar henne..♥

det skumma är att jag kan gå här i oslo och sakna ihjäl mig efter henne (+alla andra vänner såklart), inte vilja något annat än att åka hem, och när jag väl är hemma klarar  jag några timmar med henne, sen är jag mäktigt trött och börjar ryta och vara otrevlig.. 
skäms för o säga det, men så är det.. vad ger mig tillåtelsen att vara otrevlig mot min egen mamma??
dags att ändra sitt tonårings-beteende kanske??  

anyway, räknar ner dagarna tills min smimmi kommer.. 8 dagar...... ÅTTA, herregud!! jag slängtar smassor!
flytta hit igen smimms, det är det enda valet du har! här är ett ledigt rum till dig ♥

Kommentarer
Postat av: johanna med tyra o otto

sakna dig grymt mkt vännen, när kommer du hem igen? vill ju att du ska vara med på dopet i vår åtminstone!!!!!!

2010-01-27 @ 15:47:57
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0