back to oslo

på väg tillbaka till oslo.. till vardagen!
åker upp med väldigt blandade känslor kan jag säga..
just nu är det illamående-känslor.. åker baklänges haha!

av 19 dagar i sverige har..
..10 dagar spenderats sjuk..
..1 dag till resande..
..och resten har spenderats så bra som dom bara kunnat!!

jag gillar mitt sverige, mina vänner och min hemstad!
men nu kallar livet i Oslo, och det ska bli skönt att komma tillbaka till en vardag med rutiner igen.. faktiskt!
sen finns det massor som talar för att jag skulle velat stanna i kstad..
men det är bara att trycka undan dom tankarna och se fram emot en fin vår i oslo istället!

nae om man skulle ta o spy lite.. åksjuka är aldrig kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0