vart ska jag ta vägen?

det är nåt som är fel.. jag känner mig vilsen.. vet inte alls vad mitt liv är till för..
känner mig inte hemma någonstans..
är jag i kstad bland alla mina vänner, känner jag mig ändå instängd och kvävd.. som om någon trycker ner mig hårt i marken så jag får svårt att andas..
bor jag i oslo känner jag mig helt vilsen, staden är mycket större än vad jag är van vid och alla människor är verkligen helt skumma.. stan känns så osäker, och no way att jag ensam sätter min fot i stan när det är mörkt ute!

vart hör jag hemma? vart är det meningen att jag ska vara så jag får den där "höra-hemma-känslan"??
ska man fortsätta leta tills man hittar den kanske? eller bara vara nöjd med det man har just nu i hopp om att man nån dag kanske vaknar upp och känner, jadu oslo är verkligen den staden jag vill stanna i!

Kommentarer
Postat av: Maria Thaaaai

Men gud va jag känner igen mig! exakt det du skriver känner jag oxå!



Såå jävla drygt.

2010-02-19 @ 20:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0