torsdag morgon

gick upp tidigt för att jag skulle tvätta håret idag..
men jag går på hår-rehab och ska försöka avvänja håret vid att tvättas varannan dag till var tredje istället.. så jag sprayade håret som fan o borstade ut det igen enligt fridas beordran!

tänkte att när jag ändå var uppe så tidigt kan jag ju passa på att städa o plocka undan min sida av rummet... tittar upp och ser en sovande annicka i sängen, visst fan, hon var ledig idag..
sätter mig snällt i sängen framför datorn för att vänta ut tiden till jobb då jag inte kan väsnas när björnen sover :P

sitter istället o smaskar på min överblivna macka sen igår.. bagel med philadelphia.. grejer det! törstig som faaan, men enligt order så får jag inte dricka vattnet, då klortillförseln inte var tillräcklig natten till tisdag.. det ska kokas upp innan det används..  orka det..

jag är törstig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0