Song for haiti



helt seriöst, när jag lyssnade på denna låten började tårar trilla ner för min kind, följt av vattenfall av tårar!!
8 minuters gråtande för att jag tyckte att det var så fint... HAHA

jag har blivit så blödig!!
härom veckan började jag gråta när ett gammalt par kom in på jobbet och köpte bröd, jag tyckte dom var så fina mot varandra så jag var tvungen att springa bak o torka tårarna..

eller som när mor och tvillingdöttrar kommer in o mamma låter dom slå ett par siffror var av koden till visakortet.. då kände jag hur det började rycka i tårkanalerna.. den kärleken hon visade dom fick mig att bli helt rörd så jag började böla..

det bara kommer sådär, helt plötsligt blir jag rörd av något o börjar böla.. klimakteriet??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0