drömmer

1201 ligger och snusar,såsom resten av kameleonten..
frida snarkar, och ickas klockradio tickar lite då och då..

själv beger man sig till jobb.. söndagar är ganska mysiga att jobba på förutom att man är ensam i 8 h!!

på dom 8 timmarna får man massor med tid att fundera! jag vet inte om jag gillar det riktigt..
oftast drömmer jag om framtiden, och helt plötsligt står jag där, stressad till max och undrar vad fan jag gör här?
jag vill iväg, resa, upptäcka världen, precis som alla andra ungdomar!!
jag måste göra det nu, för helt plötsligt är jag inte ung längre, och då ska jag skaffa familj och hus!
men att dagdriva tjänar man inga pengar på, så jag får snällt stanna kvar här o jobba på mitt jobb (som jag trivs väldigt bra på, det är inte det) och drömma om saker man hade kunnat göra med lite mer pengar...
what a sad life...

/malin, drömmaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0