slööö

då sitter man här, sista kvällen i oslo!
har massor att göra; disk som väntar, packa, massa smågrejer innan jul och nyår osv..
istället sitter jag framför datorn o grejjar och drömmer mig iväg.
jag blir så stressad så att istället för att handla så blir det ingenting av det alls istället!
Hittade en bild från 1911:

hur i h-vete kan niagarafallen frysa till is? hur kallt var detta egentligen? och hur länge var det fruset?
spörsmål man kan klura på..
får väl ta o googla det så hittar jag säkert något ;)

nahe, upp 5 imorgon bitti, kanske dags att ta tag i sitt liv så man kommer i säng?
har massa grejer som jag får hoppa över.. som vanligt..

förbereder iaf för en av årets värsta dagar på jobbet. folk är helt galna i juletider!
det är nu folk kommer på att de inte hinner baka och köper allt hos bakern istället.
men guud som dom koser sig! handlar för flera hundra kronor.
det är bara jul en gång om året, det märks for sure!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0