incident på trikken

shit, trikken kommer, spring!!
puh, hann precis på!
ojdå, trikken var FULL av folk!
vilken tur, där var precis en plats ledig till mig.
glider lite lätt och ledigt upp på ett säte med andan i halsen och famnen full med grejer.
varför stirrar alla på mig då? ser jag konstig ut?
okej att jag flåsar som en tjockis, men jag har precis sprungit, leave me alone!
jernbanetorget, de flesta hoppar av, gud vad skönt, jag tror jag sätter mig på sätet mittemot, där är bättre plats.
men va fan, ett mosat clementinskal på sätet jag har suttit på?
har jag allvarligt satt mig på det stackars apelsinskalet och haft det gosandes i min rumpa hela vägen?
varför har ingen sagt något?
AHA, det var därför folk kollade konstigt..
jaja, nu luktar jag väl citrus i gumpen då, men tack folket för att ni inte varnade mig..

Kommentarer
Postat av: fillepille

HAHAHAHAHHAHAHA....SNYGG!

2010-12-23 @ 08:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0