äggproblem och pengamorsan

det är minst sagt knepigt att äta skivat ägg på knäckemacka..
mackan bestämmer sig inte alls för att gå av där jag biter, och dom stackars äggskivorna stupar till tallriken.
hej och hå vilken röra!

idag ska jag försöka ta mig till banken.
det har tydligen (helt i smyg, utan min vetskap) bestämts att jag ska bli lägenhetens kassör och stå för inbetalning av hyra och räkningar.
det medför också en viss insamling av pengar. det görs kontant.

så idag kommer jag gå med ca 20 000 NOK på fickan!!
om någon för får sig att råna mig så gör dom ett fynd!
men det är nog ingen risk, jag ser ju inte speciellt rik ut, så det är väl ingen som intresserar sig för mig.
*peppar peppar, bank i bordet*  (just in case)

ship ahoy!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag sa ju att jag kan betala hyran, det var ingen annan än du själv som sa att du skulle ta hand om det...försök inte;)

2010-12-23 @ 08:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0