1 dec- Om mig

okej.. bara för att jag är sjuk och inte har något att göra så låtsas vi att det är den 1 dec idag..
så kanske Jennie blir lite satisfied med min blogg ;) ..
Det läggs inte ner ofantligt mycket energi på inlägget eftersom jag är sjukling, men lite halvhjärtat borde räcka :)

Om mig;
Mitt namn är då: Malin Cecilia Madeléne Fabian (fd Thureson)
Jag är född 1987, alltså hela 23 år gammal (hujeda mig sikken oldie)

uppväxten vad idyllisk, följt av mina föräldrars skilsmässa när jag var 14 år, 2001 tror jag det var.

Tonåren var såklart osäker och jobbig, tacka gud att den tiden är förbi!
I högstadiet pluggade jag otroligt mycket, och tyska var det roligaste ämnet.. Gympa det värsta såklart.

3 år spenderades på Österäng-gymnasiet där jag gick bageri, vet inte om jag kan kalla mig bagare direkt, men lite lärde jag mig väl.

Började jobba ca 3 dagar efter studenten på underbara Wahlquists conditori. Där spenderade jag 3 år och levde det ljuva livet i form av resor och fest, innan jag begav mig vidare till Oslo.

Numera jobbar jag på Baker Hansen (sedan aug -09) och bor tsms med mina underbara tjejer: Fille, Tilia, Jennie och Tina..

Jag skulle nog kalla mig lagom förvirrad, glad, arbetsnarko, resglad, kärleksfull, känslosam (läs: överkänslosam), mat-godis-sprit och läsk-glad gammal brud som definitivt hade tänkt att ta tag i sitt liv nu..

Är otroligt glad att jag har mina fina vänner som tycks gilla mig även om jag är en otroligt grinig och jobbig person, och min mamma som älskar mig vad som än händer.. Jag förtjänar verkligen inte all denna kärlek!!
Men tack iaf, utan er hade jag inte kunnat leva!

Jag tror nog att det var en lagom sammanfattning om mig, om ni vill tillägga något så är det bara att kommentera :)
HOY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0