wuss

vad är grejen med att alltid hamna vid sura kärringar o brudar på bussen??

på vägen hem till kstad satte jag mig längst bak för att få vara ifred.. framför mig sätter sig en tjej o hennes kille.. hon fäller sätet.. AJ, mitt knä tar emot.. då blänger hon bak på mig, vänder sig om igen o slänger bak ryggen på sätet för att försöka få ner det mer.. "men faaan det tar emoooot" konstigt? det är mitt knä pucko!

på vägen till oslo satte sig en tant bredvid mig, näst längst bak i bussen.. jag var den enda som fick sitta bredvid någon.. hon kastade ner min väska på golvet o så fort jag rörde mig så pustade hon..
i gbg hoppade hon av (thaank god) och två norska tjejer hoppade på..
dom satt o lekte med den jävla brickan som sitter på ryggsätet, vände sig om 100 grr o sparkade eller drog ner mitt säte..

jag blir tokig! respekt finns det något som heter!
sen finns det nåt som heter mod att säga ifrån.. o det saknar ju jag.. mes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0