lost in oslo

back to oslo.. resan gick strålande, mest för att den spenderades tsms med min egnaste p.i.c frida lavesson.. vi pratade killar, framtid och drömmar.. det var lovely, jag hade verkligen saknat henne!!

bestämde mig för att inte vara fläskig längre och begav mig för att ut o gå på tur på byen igår..
om jag gick tillräckligt länge så kanske jag gick bort den där bollen og varme sjokoladen jeg spiste för..

tanken var att gå rätt ut i ingenstans ca 30 min, för att sedan gå samma väg tillbaka.. svårslaget koncept..
jag går i ca 40 min, bestämmer mig för att vända, o gå tillbaka..
går en stund, lallandes med min ipod, då jag märker att jag inte alls känner igen mig..
GUD vart gick jag fel egentligen??

hittar en å och tänker att den kan jag följa, eftersom jag har sett en å i närheten där jag bor..
kanske kommer fram där nångång :) 

50 vilsna minuter senare är jag äntligen framme trött, men samtidigt piggare än ever!
ikväll ska jag gå exakt samma runda! om jag nu lyckas gå vilse igen dvs.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0