stööökigt!

om jag hade hittat min kamera hade jag tagit ett foto på röran här så ni får se hur det ser ut när frida inte är här ;)
men jag hittar inte den bland alla grejerna.. så det blir till att städa fram den och sen fota rummet.. :)

Johan kusin, du får se till o skaffa facebook så kan du se hur vi har det o vad vi sysslar med... om du bryr dig dvs ;)
men jag ska lägga upp lite bilder på bloggen på lägenheten..
dom andra tjejerna som bor här har en blogg tsms, dom har filmat hela lägenheten och lagt upp på den, kanske man skulle göra :P

annars är deras film här:



och det rummet dom är inne i när dom snackar med icka är vårt.. det ser sjukt stökigt ut på filmen.. men det är värre nu :P

nej städning nu kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0