malin hjärta mamma

då sitter man i sängen med nyklippt lugg i väntan på jobbet..
inga pengar har man fått från grata heller, tror det rör sig om ett par tusen iaf.. goa pengar som jag ska försöka spara..

snart kommer mamma med mat och hon själv och frida..
jeg gleder meg!

ska baka nånting till frida och mamma, jag planerar för fullt :) var och handlade grejer till det igår, och ikväll ska jag fan baka.. ska bli nice..

imorgon bitti blir det städning, då tänkte jag dammsuga o torka och diska lite så här är fint tills mamma kommer.. och frida! plocka undan på rummet så dom inte får sig en chock :P nej men här är faktiskt fint på vårt rum! icka städade igår.. vi har varit duktiga på detta!

ska hädanefter jobba extra på en restaurang och servera, varannan helg lördag 18.00-23.00/24.00, söndag 15-00/16.00-23.00/24.00 tippar jag på.. spara all dricks, kanske blir något av det :)

nu ska jag gå o ringa mammsing, sen bege mig till jobbet..
cant wait til thursday eve!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0