i brist på annat..

Namn jag kallas för:
Malin


Hårfärger du haft
oj!
1. blond (naturlig)
2. ljusbrun
3. mörkbrun
4. svart
5. röd
6. fejkblond

i flera omgångar :)

tre internetalias jag haft
1. MuppMuppMalin
2. MuppMalin

(bra fantasi va?)


Färger du gillar
1.Svart
2.röd

saker jag gillar hos mig själv
1. Glad

saker jag inte gillar hos mig själv
massor tyvärr :/


saker som skrämmer mig

1. det mesta, är grymt lättskrämd

tre saker jag gör varje dag
1. vardagsdrömmer

favoritband/artister
1. Volbeat
2. Queen
mfl.

saker jag vill ha i en relation
1. kärlek
2. Humor
3. Spänning och pirr
tre sanningar
1. Så fort jag är tyst så grubblar jag över något
2. Jag är för lat för att träna
3. Jag älskar att göra mig fin :)

tre saker hos killar som tänder mig
1. humor
2. När dom inte vet att dom är heta
3. En schysst klädstil

tre av mina favorithobbies

1. Festa
2. Tjäna pengar
3. Vara med mina vänner


tre saker jag gärna vill göra i framtiden
1. RESA
2. Skaffa alla mina barn
3. Baka en fete bröllopstårta



karriärer jag övervägt
1. Prinsessa
2. Brevbärare
3. Lärare
4. Personlig assistent
5. Målare
6. Kassabiträde på ICA


tre platser jag vill resa till

1. Oslo
2. New York
3. Thailand


barnnamn jag gillar

hemlis.. vill inte att någon ska sno dem :P


saker jag vill göra innan jag dör

1. leva mitt liv
2. Fullfölja mina drömmar (en del av dom iaf)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0