lugn söndag

usch vad man kan hänga mycket på facebook.. sjukligt mycket :P

dagen spenderas ihopa med bones och oboy.. men nu är säsong 2 slut o jag väntar på ett samtal från videomix att säsong 3 har kommit in... vad ska jag göra tills dess?? faaan!!

skulle egentligen till eva igår men jag mådde inte så bra så jag gick o la mig.. har lite dåligt samvete att jag inte ringde eller något.. förlåt eva! får väl ta o ringa henne snart men jag orkar inte... det är något fel på mig.....

jag är så sjukt trött nu på senaste... sover hur mycket som helst men kroppen är helt slut.. vad ska jag göra åt saken?

nahe om man skulle ut o gå lite? hundarna är inte hemma, då känns det onödigt att gå ut o röra på fläsket :P
man kanske skulle satsa på att vara friskus tills imorgon o ta sig ett glas oboy till.....


Kommentarer
Postat av: johanna

haha har du kvar de inneskorna fortfarande..:P

2009-01-18 @ 20:10:19
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/
Postat av: Annicka

herregud ja.. helt sjukt att dina tofflor inte har gått i sönder än..

2009-01-18 @ 22:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0