söööndag

jaha.. då var man tillbaka... vad har hänt med min lilla blogg på senaste?? hmm här är helt dött!!

jag har återfått min kamera igen, tydligen hade jag tappat den på golvet på banken, o hanna hade hittat den av en ren tillfällighet :) puh!
det tog bara henne en sisådär 2 dagar att berätta det för mig :P

nu ligger man hemma o är sjuk.. har blivit alldeles för mycket av allt det roliga på senaste..
massor med fest, uppe sent o aldrig vila..

fan jag som skulle ta tag i mitt liv....
ska börja ut o gå mer med mammsing, ganska mysigt o komma ut bara hon o jag o snackelisnacka :)
sen har jag tyvärr lovat kajsa att vi ska börja träna både gym o pass+ simma (whaat?) en gång i veckan..fy tusan..

vad vill jag göra med mitt liv?? ha så jävla många ideer o funderingar att man inte vågar nämna en endaste.. för sen blir det väl som så att man bara går o drömmer o inte kommer iväg alls...... så har man bara stått där o snackat...
för just nu gör jag inte så mycket åt mitt liv, har suttit inne hela helgen o traggat mig igenom bones, en för övrigt väldigt bra serie som bör kollas upp!  men jag har ju varit sjuk, så det är väl det man får skylla på.. men så fort jag blir frisker ska jag masa mig till gymmet.. om inte mitt träningskort redan gått ut dvs :P  

nahe läggdags? behöver lite krafter till mitt kääära jobb imorgon eftersom jag ska dit fast jag är sjuker.. men vem faan vill förlora en hel dags arbete (och pengar framförallt)  bara för att man har ständig hosta, snuva o är helt matt i kroppen.. INTE JAG!

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0