måndag morgon

då var det måndag morgon igen.. kan det bli mer deprimerande? idag får vi en ny praktikant... måste säga att jag inte är sådär jäääätteförtjust i praktikanter..... spec inte såhär års, när det är så dött i bageriet.. så jäkla jobbigt att hitta på grejer o göra hela tiden.. blir väl mest städning tror jag.. stackars praktikant, man vet ju själv hur det var, man ville vara med o hjälpa till, inte städa hela jävla tiden..
men jag ska försöka lära henne allt jag kan :)

funderar på att köpa biljett till sweden rock.. den kostar 1990 nu, den sista januari ska 4dagars gå upp i pris o 3dagars ska släppas... kanske kostar 3dagars lika mycket då?? jag är helt ledig på torsdagen men jobbar onsdagen.. kanska kan dra dit efter jobbet på onsdagen?? ska tänka på saken..

hur mår man idag då? trött, oväntat va?
usch jag har inte lust till någonting just nu....

kieran (en kompis  från london som vi träffade i thailand) ska till sverige! men han ska till sthlm o hälsa på sin brors gamla ragg :P trist att han inte kommer ner en runda o säger hej..

idag ska jag träffa johanna o lilla tyra! får inte glömma att ta med mig presenterna jag köpt till lilla tjejen.. vi ska ses på stan, undrar vad vi ska hitta på :)

nahe nu sitter jag här, redo för att köra men klockan är för tidigt... om man skulle ta o hänga lite på facebook innan man drar :P

tjing


Kommentarer
Postat av: Paulina

jag vet minsann och dag att du älskar praktikanter, iaf om dom är lika bra som mig och melinda, även om det är svårt. vill dock påpeka att det var väldigt trevligt att vara hos dig och skulle definitivt gjort det igen , trots all städning som nästan dödade mig :)<3

2009-02-01 @ 19:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0