hastigt o lustigt..

vad är detta? sitter här hemma o tycker synd om mig själv o mitt liv, o så plötsligt blir jag erbjuden anställningsintervju på måndag... I NORGE!!   JAHA?

åhh jag som så gärna vill komma iväg har helt plötsligt fått chansen!!

men det är så mycket som håller mig tillbaka här hemma, visst är det det?? eller är det bara jag som intalar mig själv det??
jag har ju haft norge i mina tankar, men inte nu... kanske till hösten... hmm

kan man få några råd o kommentarer från dom som bryr sig?

Kommentarer
Postat av: Annicka

Ta nu chansen om du får den.. Annars komemr du om några månader att ångra dig.

2009-01-26 @ 19:07:23
Postat av: nina

hej gumman! grattis, och klart fan att du ska ta det, om inte så flytta hit till hbg och börja jobba i danmark med mig, bra pengar men fort inte långt bort som norge :) .. Kram på DEJ!

2009-01-26 @ 22:21:20
Postat av: johanna

Klart du ska ta chansen sötis, komma ifrån och få lite erfarenhet, grattis!

2009-01-27 @ 07:03:38
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/
Postat av: Cilla!

Hej!

Klart du ska! Du är fortfarande ung, så passa på innan du binder dej i skaffar barn!!

Hade ja gjort! Ler!

Kram Cilla!

2009-01-28 @ 17:13:56
URL: http://kungsor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0