update

hej hopp!
igår åkte vi skridskor vid stortinget mitt i oslo!
det var supermysigt, dock var jag rädd precis heeela tiden!
jag är en feg liten mört jag :)
fille stod för kvällens alla förstapris
förstapris 1 för bästa åkning
förstapris 2 för kvällens våghals
förstapris 3 för kvällens finaste vurpa! (hoppas du slog dig haha)

vi tog grejer lite bakochfram och drack varm choklad innan åkningen..
2 varma choklad och 3 bullar för 50 kr.. varför fick vi det billigare??

ännu en dag med jobb, sen julmarknad ikväll följt av bio!
kommer bli en strålande kväll!!
lördag blir det alkoholfritt! tänkte göra lite julgodis och bara mysa..
söndag är det jobb o efter det jobb, sen är det snart dags för hemfärd.. många att vinka av nu innan folk drar sig från åslå..

"Älskar fan att åka men jag hatar ett farväl"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0