Fina små änglar

Vilken fredag!!
Massor att göra på jobbet! Full rulle hela tiden så dagen gick supersnabbt!
Göra vid sig för att gå ut och äta med jobbet, chefens julklapp till oss alla!
Plötsligt tittat Jeanine fram som en liten överraskning! Blir superglad! wiie, Jeanine ska med o äta!!
Överraskning nr 1!

Käkar o myser som tusan på en fiiin restaurang.. Mätta och belåtna spatserar vi därifrån, skynda skynda hem för Nettan hade skickat fina sms o skrivit att hon saknade mig :)

Bussen hem är smockfull och jag erbjuder mitt säte till en äldre dam istället.. Hon blev superglad och sa att det var väldigt snillt o hövligt!
Tänk vad en liten gest kan göra!

Kommer hem, på sjukt bra humör och traskar in till rummet för att säga hej till fia o fille..
Ser att något blondt ligger i ickas säng, vafaan har icka färgat håret? nää..men är det mikaela då? nää håret var för mörkt.. vafan har icka släpat hem ett ragg då?
Nyfiken som jag är så lyfter jag lite på täcket.. Personen under täcket fnissar till, och jag känner genast igen det där fnisset... Mimmi älskade Mimmi har kommit för att hälsa på! Herre Guuuuuud!
Jag blev så glad så jag började gråta.. Fyy vilken lycka!
Överraskning nr 2!

What a night!
Tröttis som jag är måste jag gå o lägga mig.. men efter jobbet idag ska vi leka o efter jobbet imorgon, sen åker Smimmi på måndag...
Jag är så glad när hon är här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0