Gamla goda tider



jag älskar denna bilden..
den påminner mig hur roligt det är att ta bilen o köra tills man inte orkar mer
den påminner mig hur fantastiskt roligt det är att träffa nytt folk
den påminner mig hur oblyg man blir med lite alkohol i blodet
den påminner mig hur spontant livet kan vara
den påminner mig hur roligt det är att resa o se nya platser
den påminner mig att det är underbart att kunna snacka om vadsomhelst, hur högt som helst i en bar utan att någon annan förstår..

denna gången tog bilen oss till tyskland.. rakt ner i landet for vi.. hamnade först i goslar, men denna bilden är tagen i hannover...
en resa jag GÄRNA gör om.. för så bra var det


Kommentarer
Postat av: Annicka

Deb påminner mig hur jäkla rolig annicka är.. hihihi

Hangover

2009-08-04 @ 18:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0