Spruta spruta

såpp! då har man varit o fått en spruta.. det var ju ingenting! o där satt jag o var skitnervös för ett litet stick..
sa till systern som skulle sticka mig att om man suttit o tatuerat sig i två-tre timmar, då klarar man detta va??
hennes svar var : JAAA.. 

jag o kajsa har haft krig idag..
det började med att jag smällde henne på axeln o frågade om det gjorde ont.. sen hämnades hon med att klämma mig som fan på axeln o då stänkte jag rått ägg i hennes hår.. mmmm ägg luktar ju sååå gott :P
sen hällde jag florsocker i hennes ansikte o hennes hår, sen slängde hon grädde på halsen på mig...
jo vad mogna vi är :P

imorgon ska jag göra upp pepparkaksdeg.. dags att börja med det nu, är det inte sjukt??

har lyckats övertala togge att jag o brudarna ska få åka på barista-utbildning.. så om en månad kan man härmed lägga till barista till listan över erfarenheter :) men man är väl redan mästare på latte :) eller ja, vi får se vad han på kursen säger om mina amatörfärdigheter ;)

nu ska jag göra nytta.. vad är det?? :)

   
min tattoo, gräddkriget, bild från midsommar, muppbild på gänget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0