gårdagen

   
kajsa bus, dagens strumpor ;), brudarna

igår var jag så sjuktligt trött så jag gick bara o la mig när jag kom hem..
men det var en trevlig måndag, o det behövs alltid för annars är måndagar så himla deprimerande!
efter jobbet var jag o kajsa en snabbrunda på duka o kollade läget, åhh jag hittade en maskin som blandar smoothies o lite annat.. perfekt storlek!! vill ha!!

sen mötte jag upp icka o hanna i stan för att gå o käka.. blev bagels igen, tredje dagen i rad.. lite smått pinsamt :)
jag o hanna var fan stammisar där varje dag o flera månader.. hur har man råd??

det blev min kycklingsallad som vanligt, varför variera sig? ;)
caroline kom också, stackars carro, jag hanna o icka snackade som faan o carro fick inte en syl i vädret!

sen var det dags för xtravaganzamöte.. var en runda på åhlens först o inhandlade vantar o handskar :) lite ny får man va!

fan vad jag o icka skrattade på xtravaganza... vi bara satt o fnissade heela tiden :) men vi vågade inte berätta att vi hade börjat äta, hemlis!

efter det mötte vi upp kicki för att gå o fika.. jaha, bagels igen :)
var skittrevligt att bara sitta o snacka, kicki är så härlig :)

sen kom man hem o stupade i sängen, typ halv elva... trötter AB!

idag har man en del o göra på jobbet så det är väl dags att dra sig ditåt.. usch ja :)

  
MUPP, handskar, vantar :)
peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0