lasse stefanz o bönder :)

nu är man himma efter jubbet.. gick skitbra med kanelbullar, redan :) jag slutade ändå vid typ halv elva o då hade vi sålt hälften av dom..

ikväll ska vi till granada (ett bonnaställe mitt ute i ingenstans) o kolla på lasse stefanz hahahahahaha
men det ska bli skitkul, ska dansa röven av alla andra :P har inte varit ute på 8 veckor så nu jävlar!!
någon drink kan det kanske slinka ner ;)

nu sitter jag o tittar på tillbakablickar av the hills.. åhh jag blir så arg på lauren som väljer jason o inte paris! haha jaa att man bryr sig så mycket :P

nahe vad händer mer idag? inte mycket, blir en riktig slappardag idag :) det är väl det helger är till för??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0