mer från igår

  
våra ballonger :), volanger, nöjd ballongägare!
moahhahaha vet ni vad jag nyss upptäckte?? kajsa glömde sitt lösgodis i min väska igår... MITT!!!


grattis johanna och torgny till eran lilla tyra! en liten flicka på 51 cm o 3650 g har kommit till världen..
bebiskläder, nästa!!!!!! o absolut inget rosa!!



     
hahaha snygga icka, kajsa porrar sig, jag muppar, kajsa porrar sig igen :P


haha gårdagens roligaste var ändå den grabben som kom fram utanför fönstret  när vi satt o åt, o började strippa o visa röven ahhaha.. fatta vad jag garvade, sen kom han in till oss o satte sig bredvid mig o började snacka.. jag visste inte vad jag skulle ta vägen haha. pågadrån!!!

  
hahaha roligaste bilden på mig någonsin, kajsa o icka är också vackra :)

Kommentarer
Postat av: Cilla!

2008-10-26 @ 18:48:10
Postat av: Cilla

O ja ä världens lyckligaste MORMOR!!! Kram!

2008-10-26 @ 18:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0