malmö

   
världens sötaste bil, haha jag o kajsa fick heliumballonger, icka kämpar med att få upp ballongen så vi kan få i oss lite helium, rosa bandet på stortorget i malmö

jaha då har man varit i malmö igår..

var en runda på chokladfestivalen men det var inga bra betyg den fick av oss brudar.. tråkigt o folktomt... mmmm..
men gott var dte iaf :)

gick en runda på malmö stad sen.. hann inte shoppa så mycket men tur kan väl det vara, ska ju faktiskt till thailand om 14 dagar, shit jag åker om två veckor!!! ska försöka sy upp lite kläder där nere men vi får se :) shopping blir det iaf!!
men jag åker inte ner där för att shoppa egentligen utan för att ta det lugnt, vila upp mig o få ta del av en ny kultur.. har ju trots allt bara varit på 2 charterresor innan o det var inget spec...

jahaja, efter vi gått en runda på stan så stack vi o käkade.. blev inget jensens böfhus, men det får man väl stå ut med en långlördag.. hela stan var full med folk, vart man än gick, o restaurangerna var inget undantag:)

   
haha, jag o icka shoppar, kajsa spexar, kajsa äter grekiskt

sen drog vi hemåt, till videomix (jaa jag håller fast vid det, inget hemmakväll här inte) o hyrde film, blev tvåan på step up (yummie, dansarna är skitheta) o käkade popcorn o cookiedough-glass mmm..

sen dansade vi loss på ickas golv (var ju tvungen att testa om kajsa var bra på att dansa till nästa vecka o hon fick godkänt haha)

sen hem o nanna!

så sitter man här med linnea o donna o slappar... gött..
vad händer idag?? ska försöka städa mitt rum lite... (like thats gonna happen haha)

nahe hej svej

   
mupp, rosa bandet i malmö, sötnosar, hottie ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0