tisdag forts

idag har jag jobbat, mått skit på jobbet men det är väl när man börjar äta vanlig mat igen..

sen efter jobbet stack jag o kajsa till skopunkten o skodej o  kollade skor. när vi var där ringde icka o undrade om jag ville köra till ekohallen så jag o kajsa o icka o julia stack dit.. blev en del handlat som man inte skulle handla egentligen.. hmm..

varit hemma i östad med icka o lämnat lådor o grejer, skönt o flytta hem lite innan själva flytten :)

sen stack vi hem till annicka o hon bjöd mig på spaghetti o köttfärssås, gott! tack så mycket icka!!
då har man hittat date i thailand också ;) icka har raggat upp nån som har ett hus utanför bangkok som ville vi skulle komma dit o festa :) we will see about that.....

imorgon fyller kajsa år o jag har inte köpt något till henne.. är sämst på det men jag får köpa något imorgon :)

imorgon ska jag köpa flyttlådor o vad mer? inget jag kan komma på just nu :) morgondagens uppdrag!!

   
såhär kul är det att flytta, stök, naturgodis o mupp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0