lyckad partykväll!

    
borsta tänderna, titta vad fin jag är i hög kjol :), posarbild, bögstaty (han ville inte hångla), heta icka


hur kunde jag tveka att gå ut igår? det var hur kul som helst :) oja, det hade jag verkligen saknat!!

började med att jag o icka drog till bagels o tog oss en gratinerad pasta med kyckling, asgott :)
efter det tog vi oss en varsin chailatte, också asgott :)
var så jävla mysigt att sitta där en lördagkväll o bara ta det lugnt o inte tokstressa för att man ska festa..

sen var vi på maxi o handlade blannevann o sen hem till icka för att börja förfesta..
medans icka duschade förfestade jag till singalong o extra extra haha..

sen ringde diana o var sugen på att festa så hon kom till oss, sjukt kul diana!!


    
icka poosar, våra söta skor, icka i underkläderna, diana kissar, icka posar (som vanligt)


vi tog taxi till banken, o diana blev helt överlycklig för att hon fick visa leg :P

banken var kul, träffade imme o satt vid hans bord typ hela tiden..
sen gick vi till burger king, pojkarna som jag skulle ha följe med hem skulle äta..

o jag hade klackaskor på mig för första gången i mitt liv!! annars brukar jag komma dragandes med mina converse :P jag gick barfota sista biten hem :P

men åhh vad jag är bakfull!!! fy faan vad jag känner mig gammal..
diana ringde o var lika död.. men fan vad hemskt som hände henne när hon skulle ta taxi hem, stackars diana!!

så vad händer idag? INGENTING! är man bakis så är man :)
är så jävla sugen på glass men det är onyttigt så jag ska försöka få dom tankarna ur huvudet.. dessutom är jag så jävla fattig just nu så jag har inte råd :P tusan!!
  
diana posar, haha kolla åke! vad väntar han på?;) , imme lille

Kommentarer
Postat av: tess

shiiit va fin du va i dom kläderna!!! riktig pudding!!! ;)

2008-10-07 @ 20:34:30
URL: http://undertessumbrella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0