fikadag!

gick ganska bra på jobbet idag, blev inte alltför sent :)

var o fikade med kajsa efter jobbet på nostalgia, riktigt mysigt!!! sån 50-tals känsla på stället, foton på elvis, marylin monroe o beatles m.m.. sjukt mysigt!!  tog en latte med chokladsmak, men jag tror hon glömde chokladen, för den smakade inte det...  :P

   
kajsa på nostalgia, jag, kajsa, MUPPBILD

sen ringde icka o vi stack till bagels o tog en chai latte :) jättegott
satt o snackade som fan, riktigt trevligt :)

   
icka spexar till det ;), anka, kajsas drink, kusin


jag o icka cyklade till maxi o handlade mjölk till vår chai latte som vi ska göra hemma sen :)
sen drog vi till jocke o körde rock band.. skitroligt! jag fick sjunga rätt mycket

nu är det dags att sova, upp tidigt o jobba imorn.. natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0