slappisch

ojdå vad det uppdateras dåligt.. när jag kommer hem på eftermiddagen sätter jag mig vid datorn o börjar läsa de bloggar jag brukar läsa varje dag.. blir ofta avbruten av att mamma frågar något så jag lämnar datorn för en stund...
sätter mig senare på kvällen för att fortsätta bloggläsandet.. uppdaterar min egen blogg efter jag läst alla andras.. MEN.. så somnar jag :) o så vaknar jag ganska sent o inser att jag behöver krypa till kojs, o det blir inget bloggande.. duktigt

igår vad jag o mamma ute o gick.. mysigt.. ska nog ut ikväll igen

var en runda o hämtade grejer i lägenheten.. blir den aldrig tom?? anders var där o spacklade lite o jag insåg hur mycket vi faktiskt har att göra.. hoppas mor o far drar dit tidigt imorgon så jag inte behöver städa så mycket ;)

klockan är 18.30 o jag är supertrött.... det är alldeles för mörkt ute!!! buhu

vet ni vad?? om 12 dagar åker vi till thailand :):):) underbart!!

   
på väg till jobbet (ser mysigt ut jämfört med vad det ÄR), praliner, knäckebröd, biskvibottnar i ugnen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0