okristligt tidigt

det känns okristligt att vara uppe såhär tidigt, men vad ska man göra om man valt fel yrke ;)

vad händer idag då?? det är FREDAG! alltid lika tråkigt med fredagar, jobba länge, jävligt trött, o upp tidigt dan efter... tusan vad tråkigt..

sen den vanliga kommentaren, ska man träna eller städa??   kanske ska ta tag i det nu..

på tal om ta tag i.. har en HEL DEL att ta tag i nu..

sen får man se till o planera sin thailandsresa.. kanske ska skaffa försäkring o så.. mm det är mycket man egentligen inte tänker på..

nej nu ska jag cylla till jubbet..


åhh jag älskar pussycats :) inte alls något i stil med min andra musiksmak som jag brukar lyssna på men :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0