natti

idag har jag jobbat, bytte med kajsa så jag var nere i affären ett tag. kajsa är så duktig :) kom på ett nytt smartare sätt att doppa biskvier på ;) duktig!!

efter jobbet var jag o icka på stan, träffade hanna o carro, sen stack vi o besiktigade min bil.. den gick igenom utan problem, jippie :)

sen drog vi till willys o handlade, så nu har man mat till jobbet ja :)
var en runda på jobbet o lämnade skiten..

vi var bara 5 st av 25 på vårt extravaganzamöte idag.. det var mysigt o bara sitta o snacka :)

efter det drog jag o icka till bagels för att möta upp lena o julia persson.. satt o snackade som fan, trevligt.. sen drog vi hem till icka o satt o snackade skit.. jag somnade, hur skönt som helst..

precis kommit hem o förbereder mig för sängen.. sjukt drygt att duscha på morgnarna men är man för lat för det på kvällen så...

hejdåå

(mobilbilder)
   
världens bästa festbild från tivolirock 2008, jag o jocke fulla, min o jockes deg i bageriet, mat från tacobar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0